1. Tu esti soarele ce ma trezeste de dimineata, esti aerul ce-l respir, esti motivul pentru care zambesc si de aceea, daca tu n-ai fi inima mi s-ar stinge, sufletul mi s-ar raci, iar eu n-as mai fi decat o amintire care suspina dupa dorul tau!

2. Nu-mi trebuie o zi anume ca sa-mi deschid inima, nu-mi trebuie soare pe cer ca sa-ti vad zambetul, nu-mi trebuie luna ca sa fiu fericita… ESTI DE AJUNS TU! Te am aici, in suflet si cand imi lipseste ceva trebuie doar sa ma gandesc la tine! Pentru ca impreuna, doua jumatati, avem….TOT!

3. Intr-un cos cu viorele
Canta doua pasarele
Una canta TE IUBESC
Alta canta si mai bine
TE IUBESC NUMAI PE TINE

4. Iubire fara sarut
E un lucru neplacut
E ca cerul fara luna
E un clopot ce nu suna!

5. Sa iubesti, sa fii iubit este tot ce ti-am dorit!

6. E o zi cind sufletul invinge orice urma de tristete, cind tot ce a fost greu ti se pare usor, e Ziua Indragostitilor!

7. Atunci cand cerul este acoperit de nori, nu putem vedea soarele, dar stim ca exista. As vrea sa fie la fel si cu noi doi. Nu ne vom putea vedea intotdeauna, dar vom exista intotdeauna unul pentru celalalt.

8. Dragostea mea pentru tine este ca un cer senin dupa o dimineata innorata, ca roua in zori de zi, ca razele soarelui de primavara, ca florile din luna mai; vocea ta imi aduce bucurie in suflet si gindul la tine liniste. Te iubesc!

9. Oricat de simplu, pe atit de complicat, sper ca indata ce-ai vazut mesajul, ai inchis ochii si in gandul tau m-ai sarutat.

10. Daca iubirea mea s-ar masura, iti spun acum, dragul meu, ca te iubesc pana la cea mai indepartata stea, din cea mai indepartata galaxie, din cel mai indepartat univers, si inapoi, si tot asa, de o infinitate de ori!