1.“View my webcam” si link la un magazin online la o camera web;
2.The only one that finish the job by Friday was Robinson Crusoe;
3.Pentru sănătatea voastră, evitaţi excesul de sare, zahăr sau băsini;
4.N-avem bani, n-avem avere, pe Argeş să curgă bere!;
5.CAUT BONA: motociclista, tate mari, craci pana’n gat! Pentru ala micu’...nu pentru mine!;
6.Nu dati buzz va vad si va raspund din cind in cind;
7.Nu-mi merge statusul!
8.Cel mai urat lucru pe care-l poti spune unei femei este: “Te recunosc de la o posta”;
9.Numar oile pe mess ... daca te-am sarit inseamna ca esti capra ... si trebuie sa mai stai o data;
10.Anunt de angajare pentru fete la o revista online de fashion: esti persoana potrivita pentru noi daca atunci cand vezi CC la mail tu crezi ca ti-a scris coco channel;
11.Calmul tau englezesc ma scoate din calmul meu englezesc;
12.Fumatul dăunează grav sănătăţii. Alcoolul aşa şi-aşa;
13.Sarutari de maini doamnei ... teiu doamnei ...
14.Nu fura ... guvernul uraste competitia!
15.Pe usa scria “femei” si cand am intrat erau numai WC-uri...
16.DND...dau gainile cu ruj!
17.Daca ma cobor la mintea ta dau de petrol!
18.Intrebare: Unde se afla punctul G la femei? Raspuns: La sfarsitul cuvantului shoppinG!
19.Foaie verde castravete, am dat headshot prin perete, n-a fost wall, a fost bulan si mi-a dat adminul ban...
20.Invata din greselile parintilor tai...foloseste metode contraceptive!
21.La inceput n-o iubeam, iar acum o iubesc ca la inceput!
22.Inainte sa-l gasesti pe Fat-Frumos, trebuie sa saruti multi broscoi!
23.Decat prieteni imaginari, mai bine dubla personalitate;
24.Aparentele insala, doar nu credeai ca-n viata te-nsala doar privirea;
25.Daca vrei sa-l faci pe Dumnezeu sa rada, arata-i planul tau de afaceri;
26.-Ce fac femeile pe timp de criza financiara?
-Se insoara din dragoste.